Φωτογραφία από την φάση κατασκευής του εμποδίου, διακρίνεται η εξωτερική περίφραξη |
Ανάμεσα τους τοποθετήθηκε κονσερτίνα (λεπιδοφόρο συρματόπλεγμα) στρατιωτικού τύπου, η οποία θα εκτείνεται ψηλότερα από τους πασσάλους. Το συνολικό ύψος του εμποδίου είναι τέσσερα μέτρα και θεωρείται ανυπέρβλητο χωρίς την χρήση μηχανικών μέσων. Ολόκληρη η κατασκευή εδράζεται σε βάση οπλισμένου σκυροδέματος.
Τομή τεχνικού εμποδίου |
Σύμφωνα με τον πρόεδρο της κατασκευαστικής εταιρίας που είχε αναλάβει την κατασκευή, κ. Δαγρέ, για την κατασκευή του φράχτη χρησιμοποιήθηκαν περίπου 6.000 κυβικά μέτρα σκυρόδεμα, 800 τόνοι χάλυβα, 20.700 μέτρα συρματοπλέγματος, 140.000 μέτρα κονσερτίνας και 210.000 μέτρα σύρματος (ούγια). Ο κ.Δαγρές απέδωσε την καθυστέρηση στην παράδοση του έργου στις δυσχερείς καιρικές συνθήκες που επικράτησαν στην περιοχή κατά τους χειμερινούς μήνες, αλλά και στην οριστικοποίηση της χάραξης, που τελικά ολοκληρώθηκε στις 3 Μαΐου. Το έργο, το οποίο άρχισε να εκτελείται στις 5 Μαΐου και ολοκληρώθηκε στις 15 Δεκεμβρίου, κόστισε 3.160.000 ευρώ, χωρίς καμία υπέρβαση.
Χάρτης της περιοχής. Με κόκκινο χρώμα η θέση του εμποδίου. Πηγή http://networkedblogs.com/G1VxJ |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου