Τετάρτη 12 Φεβρουαρίου 2014

Παραγγελίες «Μαμούθ» από Έλληνες Εφοπλιστές στο LNG

Ρεκόρ παραγγελιών (που αντιστοιχεί στο 25% του συνόλου των νέων ναυπηγήσεων παγκοσμίως) πραγματοποίησαν το 2013 οι έλληνες πλοιοκτήτες, όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της, η εταιρεία που διοργανώνει τα Ποσειδώνια, τα οποία θα διεξαχθούν 2 έως 6 Ιουνίου.

Η ελληνική ναυτιλία, σύμφωνα με το Newsfront, μέσα στο προηγούμενο έτος επένδυσε περισσότερα από 13 δισ. δολάρια σε παραγγελίες 275 νέων πλοίων χωρητικότητας άνω των 24,5 εκατ. dw και αύξησε το υπό παραγγελία συνολικό dwt κατά 364% σε σχέση με το 2012.

«Καθώς ο ελληνικός ποντοπόρος στόλος εξακολουθεί να διευρύνεται ταχύτατα, βασιζόμενος σε μια στρατηγική διαφοροποίησης που αποσκοπεί στην εδραίωση της ηγετικής θέσης του στο διεθνές στερέωμα, τα σημαντικότερα ναυπηγικά έθνη συναγωνίζονται για να καταλάβουν μια εξέχουσα θέση στη φετινή διοργάνωση των Ποσειδωνίων», δήλωσε ο  Θεόδωρος Βώκος, Project Director των Εκθέσεων Ποσειδώνια.
Οι ελληνικές επενδύσεις κυριάρχησαν στις παγκόσμιες παραγγελίες, στις περισσότερες κατηγορίες πλοίων το 2013. Συγκεκριμένα, επένδυσαν 4,5 δισ. δολάρια σε φορτηγά πλοία, καταλαμβάνοντας την κορυφή στην αντίστοιχη κατηγορία με 134 παραγγελίες και παράλληλα επένδυσαν άλλα 4 δισ. δολάρια σε πλοία μεταφοράς υγροποιημένου αερίου πετρελαίου (LPG) και υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) παραγγέλνοντας συνολικά 51 πλοία. Ο κατάλογος περιλάμβανε επίσης 65 δεξαμενόπλοια αξίας 3 δισ. δολαρίων και 25 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων αξίας 1,6 δισ. δολαρίων.
«Αυτό το πολυδιάστατο επενδυτικό πρόγραμμα αντανακλά τη στρατηγική της ελληνικής ναυτιλίας, που φροντίζει να μοιράσει το επενδυτικό πρόγραμμα της στοχεύοντας τόσο στους παραδοσιακούς τομείς της ναυτιλίας, καθώς επίσης και σε περισσότερο ελκυστικούς νέους τομείς, όπως είναι τα εξειδικευμένα δεξαμενόπλοια LNG και LPG», πρόσθεσε ο κ. Βώκος.
«Οι παραγγελίες αυτές ενίσχυσαν τους ισχυρούς δεσμούς μεταξύ Ελλήνων πλοιοκτητών και ασιατικών ναυπηγείων, καθώς  η Κίνα έλαβε 72% των παραγγελιών φορτηγών πλοίων από την Ελλάδα, η Νότια Κορέα εξασφάλισε πάνω από το ένα τρίτο των παραγγελιών ελληνικών πλοίων μεταφοράς αερίου, αλλά και η Ιαπωνία εξασφάλισε μεγάλο αριθμό παραγγελιών», συμπλήρωσε ο κ. Βώκος.

Η έκθεση

Φέτος τα Ποσειδώνια θα υποδεχτούν  τρία νέα εθνικά περίπτερα, το Χονγκ Κονγκ, που επιστρέφει δυναμικά έπειτα από απουσία 10 ετών, την Τουρκία, που επιστρέφει μετά το 2006, και επιπλέον μία πρωτοεμφανιζόμενη χώρα στη διοργάνωση, τη Γεωργία, η οποία σκοπεύει να προωθήσει τις ναυτιλιακές υπηρεσίες της.
Εκτός από τους τακτικούς και παραδοσιακούς τομείς που κάλυπτε η Έκθεση, η βιομηχανία πετρελαίου και φυσικού αερίου θα προκαλέσει μεγάλη αίσθηση μέσα από τη δυναμική παρουσία που θα έχει η συμμετοχή των μεγαλύτερων εταιρειών πετρελαίου, εταιρειών εξειδικευμένων σε ανεφοδιασμό καυσίμων και προμηθευτών λιπαντικών, όπως είναι η Saudi Aramco, η ENOC (η κρατική εταιρεία πετρελαίου των ΗΑΕ), η Chevron Marine Products, η Lukoil Marine Lubricants, η Gulf Oil Marine, η JX NIPPON Oil και η Energy Europe, η KPI Bridge Oil, η ECO Lubricants, η Baluco SA, όπως επίσης και οι ελληνικές εταιρείες Aegean Marine Petroleum, Avin Oil, Elinoil, ETEKA ΑΕ, Cyclon ΑΕ, SEKA ΑΕ και πολλές άλλες.
Ο εκθεσιακός χώρος είναι σχεδόν “sold out” και η φετινή διοργάνωση αναμένεται να προσελκύσει  περισσότερους από 1.870 εκθέτες από 85 χώρες σε μια έκταση 35.000 τ.μ. στο Athens Metropolitan Expo. Την ίδια στιγμή οι διοργανωτές των Ποσειδωνίων εργάζονται σκληρά προκειμένου να βελτιστοποιήσουν τις σύγχρονες εγκαταστάσεις του χώρου ώστε να καλύψουν την ταχέως αυξανόμενη ζήτηση για συνέδρια και σεμινάρια που έχουν προγραμματιστεί από ναυτιλιακές ενώσεις, εκδότες και εκθέτες, από τις 2 έως τις 6 Ιουνίου στον εκθεσιακό χώρο. Για αυτόν τον λόγο στήνονται επιπλέον αίθουσες σεμιναρίων για να καλύψουν τη ζήτηση για διοργάνωση προϊοντικών παρουσιάσεων και τεχνικών σεμιναρίων.
Τα Ποσειδώνια 2014 τελούν υπό την αιγίδα του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, του Δήμου Πειραιώς, του Ναυτικού Επιμελητηρίου Ελλάδος, της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών, της Ελληνικής Επιτροπής Ναυτιλιακής Συνεργασίας, της Ένωσης Εφοπλιστών Ναυτιλίας Μικρών Αποστάσεων και του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας.
ΠΗΓΗ: www.euro2day.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου